I wish I were in Ireland

E ciudat sa simti nevoia sa fii intr-un loc altul decat la tine acasa, insa eu asta simt. Imi doresc sa fiu acolo, sa bantui pe strazi fara o tinta anume, sa ma stiu inconjurata de ei, sa petrec cu ei, sa cant cu ei, sa-i privesc si sa ma minunez de viata lor, asa cum sunt, fara rezerve si fara complicatii. Dar, dupa cum stim, oamenii sunt atat de simpli ca devin complicati. N-are a face! Tot acolo vreau sa fiu acum.

E ciudat cat de multa romanitate e in mine ca vreau sa plec in alte parti. Nu ma simt completa decat aici, insa acolo mi-as gasi fericirea, numai pt o frantura de timp. Nu stiu ce e fericirea, sentimentele avute in anumite situatii n-au fost depline, nu mi-au luat rasuflarea, dar cred ca voi simti asta cand voi calca pe acel pamant, usor sterp, dar care poate ascunde in el fericirea sau deznadejdea mea.

Imi doresc, pt un timp, sa nu mai am parte de situatiile de aici, sa uit ca exista lumea “mea”, sa simt in nari mirosul sarat al Marii Irlandei si sa aud in urechi cantec de cimpoi venit de pe o stanca departata, sa vad verdele acela pur si sa plang de bucurie ca sunt acolo. Sa fiu fericita! Oare cat de greu e sa ajung sa simt fericirea in felul asta?

6 thoughts on “I wish I were in Ireland

  1. Gabriela Savitsky February 18, 2010 / 4:52 pm

    Şi eu aş vrea să fiu altundeva. De exemplu, într-o ţară dintre Carpaţi, Dunăre şi Marea Neagră, unde nu e preşedinte băsescu.

  2. valive February 18, 2010 / 5:50 pm

    @Gabriela: In momentul asta mi-e indiferent daca e Basescu presedintele Romaniei sau nu. Mi-ar placea sa fiu departe de tot ce e aici ca sa pot gandi in liniste. Aici parca si tacerea e zgomotoasa.

  3. mirko February 19, 2010 / 3:20 pm

    alta leapsa, ca poti!

Leave a Reply

