S-a facut lista

Gata, s-a facut lista cu nominalizati, pusi pe fiecare categorie in parte, fiecare in locul mentionat de voi in bloguri. Mi-a luat aproape 2 zile sa pun lista in ordine, dar a meritat. Am intrat in bloguri pe care n-as fi visat niciodata sa le vizitez, nici nu stiam de existenta lor. In unele din ele am intrat atat de des incat invatasem linkurile si era de ajuns sa vad scris numele ca si scriam linkul din minte. Lista e intocmita in Windows Word si are 20 de pagini. Va dati seama? 20 de pagini cu candidati la premiile “Blog de Blog”!

Au fost in total mai bine de 40 de linkuri cu bloguri despre concurs, fiecare mentionand unul sau mai multi candidati la fiecare categorie in parte, fara sa luam in calcul linkurile propuse doar pt anumite categorii pe blogul doamnei Lucia. Acum o sa spuneti ca ma laud, insa nu e asa. Am decis sa fac asta pt ca doamnele din juriu nu ma cunosc prea bine si am preferat sa fac treaba cea mai la indemana. Odata cu asta am ajuns sa cunosc oameni care (poate) imi vor deveni dragi in viitor si cu care vom lega prietenii, daca asta e posibil. S-a vazut ca internetul e un adjuvant nemaipomenit in ceea ce priveste cunoasterea oamenilor.

Ok, deci se va trece la alegerea castigatorilor pana la sfarsitul lui februarie. Bafta tuturor candidatilor. Inca nu stiu ce premii sunt.

23 thoughts on “S-a facut lista

  1. Lilick February 3, 2010 / 3:35 am

    Valive, felicitari! Nu-mi vine sa cred ca ai facut singura o munca atat de grea. Am incercat sa intru si eu pe foarte multe bloguri dar nu le-am putut parcurge pe toate. 🙂 Cand poti, te rog sa-mi trimiti si mie lista pe adresa care iti apare aici. Merci mult! 🙂

  2. Liviu February 3, 2010 / 6:38 am

    Nu pot decat sa va doresc succes!

  3. valive February 3, 2010 / 12:04 pm

    @Lilick: Hai ca n-a fost o munca sisifica. Nici 2 zile n-a durat. La anul o sa fie si mai multe linkuri si, presupun, si mai multe categorii, dar voi stii cum trebuie sa fac din timp, asta daca ma mai accepta doamna Lucia in juriu. Si apoi, multi au facut cam aceleasi nominalizari, deci n-a fost chiar mult de munca. Treaba e ca mi-au ramas vreo 7 linkuri pe care n-am cum sa intru pt ca nu-mi da voie compu. Nu stiu cauza, dar o descopar eu.
    @Liviu: Multumim.

  4. mirko February 3, 2010 / 2:10 pm

    bravos, emininke! sa pui o pila! :))))

  5. valive February 3, 2010 / 2:14 pm

    @Mirko: Pile de unghii vrei sa pun? Unde vrei sa le pun? ;))

  6. Gina February 4, 2010 / 4:54 pm

    Valive, m-ai certat. Pentru ca n-am lucrat prea ordonat. Recunosc! Promit sa fiu (mai) atenta la anu’..
    p.s. la referendum, tot voi ?
    sau noi?
    Si inca o intrebare- nu-i asa ca tot cautand prin atatea bloguri , ai gasit si chestii interesante? Ai descoperit alti ‘ oameni’..
    O zi buna!

  7. valive February 4, 2010 / 7:18 pm

    @Gina: Si voi si noi la referendum, ca doar am propus cu totii.
    Da, am gasit bloguri extrem de interesante. Pe unele stateam si un sfert de ora, desi ma presa timpul sa termin lista cat mai repede. Oricum, ma bucur ca am facut-o.

  8. valive February 5, 2010 / 2:07 am

    @Hobbitu: Te-a facut Oana sa scrii un roman? Cum a reusit? Sper sa pot intra la tine. Am reinstalat windowsul.

  9. bogdan February 5, 2010 / 8:26 am

    nu oana, e cu totul alta faza …adik asta

    Motto: “AM SA SCRIU UN ROMAN SI UN VOLUM DE POEZII (20 LA NUMAR) INTR-UN MOD JALNIC, SUFICIENT DE PROASTE, PATETICE, PE CARE O SA LE PUBLIC, IAR VOI VETI RADE LA INCEPUT PT CA APOI SA PLANGETI DE CIUDA CA NU LE-ATI SCRIS VOI” – Bogdan Barbieru, la primirea premiul doi, pentru poezie, la un concurs literar in 2005.

    Am de gand ca in cazul proiectului Dale Culturale sau pe blogul meu “Hobbitia Land” sa ma apuc sa ma tin de promisiunea facuta acum patru (sau cinci?) ani, adica cea de mai sus. In concret, romanul se va numi Amour de jour. Zambete gri. Va fi un roman cu tenta erotica, dar cu accente psihologice destul de puternice. Voi incerca sa scriu cat de prost pot eu sa scriu proza. Vreau ca acest roman sa fie cel mai prost cu putinta, sa aduca cele mai mari critici, care sa ma desfiinteze ca autor erotic. Paradoxal, in ciuda publicitatii negative, numarul de exemplare vandute va creste proportional cu numarul de recenzii.
    In ce categorie va fi incadrat romanul?, ma intrebase unul din public, acum patru (sau 5?) ani. Nu i-am raspuns, l-am injurat printre dinti pentru ca intrerupea din cel mai original discurs spus vreodata la acel concurs. acum pot sa raspund: 34,5% erotic, 5,5% cu accente in viata mea, 23% psihologic, 7% din viata unei ei, iar restul jurnal. Tocmai de asta tin sa precizez ca, exceptand cele 12 procente de real, romanul este numai fictiune, personaje sunt fictive, chiar daca pe alaturi va parea un roman suprerealist – asta din cauza ca sunt alea 23 % de psiho. De asemenea, nu l-am scris, nu am nici macar o pagina scrisa, iar cand voi scrie ceva voi scrie direct pe blog. Dar inainte de asta fragmentele vor fi publicate si intr-un ziar local, din sudul tarii, tocmai din pricina drepturilor de autor. Adica, daca mai gasesc asta pe vreun blog … pac la tribunal, si lasati-ma sa scriu cat mai prost cu putinta.

  10. valive February 5, 2010 / 4:34 pm

    @Hobbitu: Da, am citit-o si eu dupa ce ti-am lasat raspuns la mesajul tau. Suna interesant si instructiv pt toti. Ma inbtreb oare daca iti permiti sa publici “cel mai prost roman si cele mai proaste poezii”, dar presupun ca da.

  11. bogdan February 6, 2010 / 1:52 pm

    daca ai instalat win-ul pt mine, e dragoste mare atunci 🙂 … si da, pentru ca vreau sa demonstrez… cu cartea … ca prostia vinde bine … insa, eu scriu cat de prost pot eu si asta e problema, s-ar putea altora sa nu li se para ca e o carte proasta

  12. valive February 6, 2010 / 2:56 pm

    @Hobbitu’: Bineinteles ca prostia vinde, e deja stiut si probat.
    Nu doar pt tine am instalat win-ul, nu te umfla in pene degeaba, da? 😛

  13. bogdan February 8, 2010 / 12:49 pm

    @valive
    nu ma umflu in pene, stiu … asa e cantecul …
    spune si mie te rog cate nominalizari stransei si ce persoane. pls.
    faci tu gestu pentru sefu, pls 😕 🙂

  14. valive February 8, 2010 / 1:09 pm

    @Hobbitu’: Bogdan, ca sef ce-ai vrea sa-mi fii (nu-ti doresc pt ca sunt tare incapatanata, si numai daca insisti serios) o sa primesti fisierul la care am lucrat eu mai multe zile, dar nu stiu la ce ti-ar folosi. Contine toate propunerile la categorii plus 7 linkuri pe care n-am putut sa le deschid, inclusiv al tau. Problema e ca nici eu n-am fisierul in forma finala pt ca a lucrat doamna Lucia la el pana acum de l-a terminat. Mai ai rabdare pana maine, facem alegerile in functie de cum vrem noi, ok?

  15. bogdan February 8, 2010 / 2:44 pm

    poi, pe mine ma intereseaza cine ma nominalizat nu sa castig

  16. valive February 8, 2010 / 3:17 pm

    @Hobbitul: N-are importanta cine te-a nominalizat. Oricum, daca au fost multi care te-au nominalizat la o categorie n-am trecut decat una singura. Cel mai important e faptul ca ti-a fost trecut linkul la acea categorie. Dupa ce se termina concursul iti pot arata ce vrei tu, dar nu inainte.

  17. bogdan February 8, 2010 / 7:32 pm

    valive ai ceva de criticat

  18. valive February 8, 2010 / 8:15 pm

    @Hobbitul: O sa intru imediat.

  19. bogdan February 9, 2010 / 3:55 pm

    Jurnal de student – O seara frumoasa
    este a doua postare la nivel de interes sau cele mai importante de pe dale culturale
    bravo

  20. valive February 9, 2010 / 4:58 pm

    @Hobbitul: Adica e a doua cea mai proasta, sa inteleg. Multumesc oricum.

  21. valive February 9, 2010 / 5:22 pm

    @Hobbitul: Adica statisticile nu minte. Deci, nici tu nu mintesti. :)) Ma bucur. Multumesc.

Leave a Reply

