Jurnal de student – O seară frumoasă

– Hai, de ce nu vii şi tu să dansezi? Suntem toţi acolo, vin şi profesorii mai târziu. Am aranjat şi mesele…
– N-am de ce să vin, e seara voastră. Distraţi-vă voi.
El ii ceruse un prosop, apoi el intrase la toaleta fetelor unde vroia să se spele pe mâini. Fata îi aduse prosopul şi acum aştepta să termine el.
– Hai, n-ai şi tu chef de dans? Lumea deja începe să se zbenguie pe acolo. Eu am de filmat şi mi-ar plăcea să apari şi tu pe film.
– Ţi-am spus că n-am ce să caut acolo. Mă simt în plus acolo.
– Cine se poate simţi în plus la o petrecere? Numai tu te poţi simţi în plus la o petrecere. De ce eşti rea?
– Mă mai gândesc. Poate că o să merg să dansez, poate că n-o să merg.
– Uite unde era indecisa! Vii sau nu, ce e greu de decis? Un pieptene n-ai adus?
– Nu folosesc pieptene, vezi bine ce păr am. Mi-ar rămâne dinţii în păr. Mă duc să văd cine are un pieptene pentru tine, petrecăreţule.
– Te aştept aici.
– Poate am să vin, poate nu…
Plecă zâmbind şi il lăsă pe el la fel de zâmbitor în baia fetelor.
– Vezi să nu ţipi dacă intră vreo fată peste tine aici, da?
El râse se uită în oglindă. Când veni ea înapoi el încă se mai uita în oglindă amuzat.
– Hai că eşti frumos, n-am ce zice. Uite-ţi pieptănul.
– Mulţumesc. Eşti o fată tare bună.
Udă puţin pieptănul în apa de la robinet şi apoi îl trecu de câteva ori prin păr.
– Nu-i aşa că-mi stă bine?
Se uita la ea amuzat de remarcă. Ea ii zâmbi înapoi fără să îi răspundă.
– Da, deci îmi stă bine. Ştii că tăcerea e un răspuns câteodată, nu?
– Am spus eu ceva? Nu ştiu cum poţi găsi tu răspunsuri favorabile în tăcere.
– Am plecat. Dacă vrei să vii ne găseşti acolo pe toţi. E păcat să nu vii şi tu, te mai distrezi puţin.
– Mă mai gândesc dacă vin sau nu. Să ai o seară frumoasă.
– Şi tu la fel.

Leave a Reply

