Leapsha e la moda

Se pare ca apar tot mai multe jocuri de genul asta, lucru care nu e neaparat rau. Asta e primita de la Magdutza, deci ma simt obligata sa o fac din moment ce fata mi-e tare draga.

Principala trăsătură a caracterului meu: Incapatanarea.

Calitatea pe care o prefer la un bărbatLoialitatea

Calitatea pe care o prefer la o femeie: Sinceritatea, mai ales daca femeia aceea mi-e prietena buna.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Ca nu se sinchisesc de cei din jur cand sunt cu mine.

Principalul meu defect: Increderea in oameni.

Ocupaţia mea preferată: Cititul.

Visul meu de fericire: O excursie in Irlanda si Marea Britanie

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa n-am familie.

Ce-aţi vrea să fiţi ? Catel.

Ţara în care-aş vrea să trăiesc: Romania. Cu bune si cu rele, e tara mea si o iubesc.

Culoarea preferată: Albastru si verde

Floarea preferată: Sa fie doua: liliacul si bujorul

Pasărea preferată: Pinguinul imperial

Prozatorii mei preferaţi: Joyce, Sallinger, Jerome, Twain, Orwell, Wilde… sunt multi.

Poeţii mei preferaţi: Singurul meu poet preferat ramane Blaga, dar citesc si Minulescu cu placere.

Eroul meu preferat: Hercule Poirot si Paul Morel din “Fii si indragostiti”. Cel din urma mi-a lasat o impresie foarte puternica.

Eroina mea preferată: Elizabeth Bennet din “Mandrie si prejudecata”

Compozitorii preferaţi: Enescu, Strauss (fiul mai mult ca tatal), Gershwin… depinde de moment.

Pictorii preferaţi: Brancusi, Dali, Modigliani, Mapplethorpe si mai sunt cativa.

Eroii din viaţa reală: Mama e eroina mea.

Eroinele din istorie: N-am preferinte de acest gen.

Băutura şi mâncarea preferate: Pui pe sticla cu cartofi la cuptor si ciuperci, varza calita cu costita afumata, pestele (nu si ciorba de peste), cartofii prajiti cu branza degresata, salatele, pufuletii, Sprite, Fanta Lemon si inghetata, mai ales cea de pepene rosu, eclerurile.

Numele preferat: Cand eram mica as fi vrut sa ma cheme Lacramioara, insa acum imi place foarte mult cum suna Stefania.

Ce detest cel mai mult: Nesiguranta, incertitudinea, oportunismul, ingaduinta si mai sunt cateva.

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Rasputin, dar nu pot spune ca-l detest.

 Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: Nu ma pricep la asa ceva.

Darul natural pe care-aş vrea să-l am: Sa pot citi gandurile celorlalti si sa pot manui flacara violet. :))

Cum aş vrea să mor: In somn, cred. Nu-mi place ideea suferintei fizice, desi cam asta se intampla in ultimul timp.

Starea de spirit actuală: Oarecum contrariata de aceste intrebari. 🙂

Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: Cele facute din greseala sau din nestiinta.

Deviza mea: N-am asa ceva deocamdata.

OK, acum trebuie s-o dau mai departe, nu? Nu o sa nominalizez pe nimeni. Sa o ia cine vrea.

2 thoughts on “Leapsha e la moda

Leave a Reply

