Am votat. Si ce-am realizat?!

Nu sunt un om pasionat de politica si nici nu emit judecati de valoare in ceea ce priveste politica. Altul e domeniul meu forte. Sunt un om din cei multi, care aleg sau nu sa mearga sa isi decida soarta natiunii, in functie de cat de mult chef si/sau patos are.

Am mers la vot. Am considerat ca dintre doua parti rele trebuie sa existe una mai putin rea, asa ca am stat si am cantarit 2 saptamani pe cine sa aleg. Daca alegeam pe unii si ieseau ei (au si iesit) aveam parte de aceiasi fomisti de putere din ultimii 5 ani, un conducator chior si cu aere de saratura marina imputita de atatea alge, acelasi miniboc ascultator si serviabil, care e doar un lingau si un mancau din banii statului, cele doua elene semidocte, tupeiste si “la moda” si altii, multi altii, despre care nu merita sa mentionam. Daca ii alegeam pe ceilalti aveam de-a face cu fostii lideri de dinainte de ’89 (si in tabara cealalta erau, dar parca mirosea mai tare izul de alge stricate, aer care dadea impresia ca e libertate), un presedinte prost si usor de manipulat, vreo 3-4 moguli arhiplini de bani, dar care mai vroiau, cativa (mai multi) analfabeti “goaglelieni”… si lista continua. I-am ales pe primii, dar indiferent pe cine alegeam era aceeasi branza mucegaita. Toti se dau interesanti, emit teorii, spun si apoi isi retrag cuvantul, mint si sustin ca n-au mintit, fura cu sacul si nu sunt prinsi, au gusile si burtile pline de atatea averi si nu se mai satura…

Romanul s-a nascut orb, ii lipseste simtul observatiei. Romanul s-a nascut prost, ii place sa fie servitorul. Romanul s-a nascut surd, nu vrea sa auda adevaratele cuvinte. Romanul s-a nascut tembel, adora sa-si aminteasca trecutul si vrea sa il retraiasca vesnic. Romanul s-a nascut lenes, atat de lenes incat prefera sa munceasca argat la altii. Romanul s-a nascut cu gura mare, se plange tot timpul ca nu are, dar nici nu munceste. Si mai ales, romanul s-a nascut ca sa blameze pe altii pt faptele lui, el e curat ca lacrima.

Politica asta scarboasa nu e de noi. Nu stim sa alegem oamenii de care avem nevoie. Sustinem sus si tare ca am invatat din greseli, dar le repetam la nesfarsit. Singurele noastre mandrii sunt cele cateva medalii castigate de sportivi pe care nimeni nu-i finanteaza si nu-i ajuta sa faca rost de echipamente mai bune si care prefera sa se antreneze in strainatate ca la noi n-au cu ce. Singurele noastre bucurii sunt oamenii care ajung sa plece din tara ca sa le fie recunoscute valorile de altii si sa nu munceasca pe nasturi. Si, desi ne bucuram pt ei, ajungem sa-i secatuim de romanism cand dau de alti semeni ai lor care fac rau pe unde merg.

Pana la urma ne meritam soarta. Ne-am batut joc de noi, de cultura noastra, de valorile noastre, de limba noastra, de mintile si de educatia noastra. Probabil asa parem putin mai interesanti.

Mi-e scarba!!!!!! Mi-e scarba ca avem potential si nu il valorificam, ca avem resurse pe care le vindem la altii, ca avem putere si o risipim in folosul altora, ca avem viata si nu stim ce sa facem cu ea.

2 thoughts on “Am votat. Si ce-am realizat?!

  1. @Mirko: Nu putem sa spunem ca suntem balcani si asta sa ne scada din vina. Suntem multi si suntem prosti, am avut nenorocul sa lasam pe altii sa decida pt noi si ne-am invatat asa. Si, ce-i si mai rau, ne-am invatat sa avem putin, pt ca daca am avea mult n-am stii ce sa facem cu el.

Leave a Reply

