Roman, caut zi nationala de sarbatorit

Desi Romania noastra trece printr-o perioada mai mult decat tulbure, si asta din cauza “cincinalului basescian democratic” peste care tocmai am trecut (mai sunt cateva zile pana sa-i spunem “Adio si sa nu te mai vad in veci!”), ma gandeam ca o sa simt ca imi sarbatoresc si eu ziua nationala ca tot romanul impartial, dar nu se poate. Nu o simt. Asa ca eu, roman nascut intr-o Tara Romaneasca peste care au trecut atatea regimuri politice, fiecare mai schilod decat celalalt, caut zi nationala de sarbatorit. Vreau sa-mi sarbatoresc ziua nationala asa cum se cuvine, intr-o zi libera asa cum se cuvine, cu patriotismul de rigoare, sa simt ca sunt roman.

Si pt ca totusi, zdreanta asta de tara condusa de cei mai cretini dintre politicieni, este totusi o tara, urez “La multi ani!” tuturor romanilor, fie ca se simt sau nu romani, si imi doresc sa ne traim zilele mult mai bine decat am avut parte pana acum.

PS. Daca tot veti timp sa cititi, intrati si aici. Aveti ce citi.

4 thoughts on “Roman, caut zi nationala de sarbatorit

Leave a Reply

