Un anunt EJobs mai neobisnuit

Azi mi-a trimis sora mea un anunt de pe situl Ejobs mai putin obisnuit. Bineinteles ca am aplicat.

Cica o firma cauta 5 colaboratori care sa scrie literatura pt copii, poezie sau proza, cu talent la scris. Intr-un timp, sa zicem o luna, va scoate la tipar si va umple librariile cu el.

Nu stiu ce pot sa spun despre o asemenea oferta, decat ca am aplicat deja. Ma gandesc cu stupoare ca mai am de completat niste texte si aproape am terminat… ceva. Nu stiu daca am talent, insa ma gandesc ca as putea avea o sansa destul de faina, zic eu. Daca nu intru intre acei 5 oameni, asta e, n-am talent sau poate ca n-am stiut eu sa mi-l fructific. Ce-o fi, o fi! Cred ca vor fi foarte multi care vor participa la acest “casting” (sa-i zicem, altfel nici nu as stii cum sa-i spun). Daca merit, e superb. Daca nu, nu ma voi plange.

9 thoughts on “Un anunt EJobs mai neobisnuit

Leave a Reply

