Discutii electorale

“- Ce-mi place de asta! De fiecare data cand e invitat la emisiuni ma face sa rad. Eu pe asta il votez.

– Pe cine votezi?! Pe Basescu? De ce?

– Dar pe cine sa votez? Pe Oprescu, ala care se ducea in spital si se lua de toate asistentele? Pe cine? Pe Geoana? Zicea Iliescu ca asta e cel mai prost copil al lui. De ce s-a dus cu nadragii in bat la rusi sa ceara sprijin? Pe cine sa votez? Pe Antonescu? Si sa vina toti mogulii avizi de putere sa-si ia partile?…

– Deja si le iau astia care sunt acum, fii pe pace. Dar de ce Basescu?!

– Stie el ce vorbeste si vorbeste frumos. A avut puterea si stie ce face. De bine, de rau, am un servici.

– Serviciu ai avut si inainte de Basescu.

– Da, dar daca veneau altii nu mai aveam servici. Acum mi-e cam rau, dar si asa am un servici. Nu vezi, a crescut salariul mediu pe ecomnomie de 2 ori si ceva de cand e Basescu. Ce altceva mai vrei in plus? Si salariul minim a crescut de 2 ori de cand e Basescu.

– Da, dar si darile au crescut de 3 ori de cand e el.

– Nu conteaza. Servici am, consum, platesc. Daca venea Geoana, la cat de prost e, nu mai aveam nici pe asta. Eu pe Basescu il votez.”

Leave a Reply

