Caut un loc de munca

Pt ca e blogul meu personal, imi permit sa postez un anunt pe care mi-l doresc cu un rezultat bun. Scriu acest post in disperare de cauza, desi urasc sa ma plang de situatie.

Ma numesc Valentina-Elena Vitan, am 28 de ani si caut un loc de munca. Am terminat liceul la Buzau intr-o scoala pt copii cu deficiente de vedere ceea ce m-a facut sa-mi indrept pasii catre o specializare pt persoane cu deficiente de vedere: masajul. Am urmat cursurile Scolii Postliceale Sanitare de Balneo-Fizio-Terapie din Bucuresti, dar n-am profesat meseria decat in particular. Am continuat sa-mi definitivez studiile si am urmat cursurile Colegiului de Institutori/Invatatori a Universitatii din Pitesti, avand ca a doua specializare Limba Engleza.  In paralel am urmat cursurile Facultatii de Litere din cadrul aceleiasi universitati, specializarea Romana-Engleza. Nu am carte de munca pt ca in ultimii ani am avut niste probleme de sanatate destul de serioase care m-au impiedicat sa profesez. Imi place sa muncesc, sunt o persoana capabila in ciuda deficientelor mele si a aspectului fizic. Caut un loc de munca serios, in care sa primeze respectul, dorinta de munca si colegialitatea. Accept chiar si oferte care implica netul: publicitate de situri, traduceri din Romana in Engleza si din Engleza in Romana, predau engleza si romana online, si orice job ar putea aduce ceva bani.

6 thoughts on “Caut un loc de munca

  1. @Oa(m)na: Multumesc mult, Onuta. Esti o dulce ca intotdeauna. Oferta de munca la Zagreb n-as fi putut accepta, desi mi-ar fi placut sa vizitez orasul.

  2. Oooo, păi asta se rezolvă – să vezi ce ghid minunat îs 🙂 Poate nu azi, mîine, luna viitoare, dar într-o zi mi-ar plăcea să te am oaspete 🙂 Am văzut un filmuleţ motivant şi pozitiv de curînd, “The Secret” îi zice – mesajul lui principal ne învaţă că trebuie doar să ne dorim cu putere şi Universul ne va da tot ce-am visat. Eu am lansat dorinţa, acum aştept cuminte rezultatul 🙂

  3. @Oa(m)na: Eu am o dorinta arzatoare de vreo 12 ani incoace si inca nu mi s-a indeplinit: sa ajung in Londra. Concluzia? Nu tine chestia cu autosugestia.

Leave a Reply

