Leapsa pe ministere

Via Sutu, via Califaru, via oricine mai vreti voi, incercam sa alegem ministrii perfecti pentru ministerele (im)perfecte ale tarii noastre. Si cum omul (ne)cinsteste locul, incercam sa alegem ministrii dupa culoare, putere, (in)capacitate si cate greseli gramaticale fac pe zi. Deci, daca as fi presedintele tarii pt o zi as alege ministrii astfel.

Prim-ministru: Vadim, ca sa fie si el macar o singura data in viata lui la putere.
Ministerul administraţiei şi internelor: Conu Dinu. E competent pt ca pe timpul lui Dinamo a luat cele mai multe cupe.
Ministerul afacerilor externe: Mircea Dindeal ca le are cu bozgorii din vale.

Ministerul agriculturii : ASR, printul consort Duda, ca are nume agricol.
Ministerul apărării naţionale: Tolea, ca a fost badigard. Stie sa apere, dar si sa mutileze la nevoie. 
Ministerul comunicaţiilor: Ciomu pt ca stie sa sectioneze cabluri si fire de comunicare.
Ministerul culturii : Naomi. O pun acolo numai cu conditia sa nu mai apara la OTV.
Ministerul dezvoltării: Piedone, ca de cand e el se tot dezvolta in latime.
Ministerul economiei: Mircea Basescu, ca stie sa dea gata toate finantele in cel mai scurt timp.
Ministerul educaţiei: Marean Vanghele, ca le are cu Goagal.
Ministerul finanţelor: Stoica de la Caritas.

Ministerul IMM-urilor: Videanu, ca stie sa transforme parcurile in buticuri si baruri si sa cumpere pt Bucuresti borduri.
Ministerul justiţiei: Boc, pt ca justitia e mai mica decat el si e nevoie sa se mai vada si el din cand in cand mai mare ca toti ceilalti.
Ministerul mediului: Bivolaru, ca intra in el gunoaie si excremente la greu, si vom avea in sfarsit si noi o tara curata.
Ministerul muncii: Nene, pe tine te pun la ministerul muncii pt ca ti-e cam lene.

Ministerul sănătăţii: Gabriel Andronache
Ministerul tineretului şi sportului: Mircea Badea ca stie sa faca spagatul pe doua scaune.
Ministerul transporturilor: Nikita, pt ca are astfel sansa sa opreasca toate masinile cand i-o veni sa se sinucida.
Ministerul turismului: Daca Moscalifar n-a vrut sa imi dea ministerul mi l-am luat singura.

Ministerul de resort: Nu stiu cu ce se ocupa, nu stiu daca mai exista, nu stiu care e rolul lui, dar cautam si noi un arc si se rezolva.

10 thoughts on “Leapsa pe ministere

  1. @Traian: Te bagasem la finante, dar te-am scos ca mi-a fost mila de tine. Te-am bagat la muncii ca esti mai simpatic cand ti-e lene.

  2. @Mirko: Si eu in al meu la turism, ca doar ma cheama Nuti. Din pacate n-am Cosos. Vrei sa-mi fi tu cocosul? Ca de Base am facut rost. 😆
    @Jenika: Dictatorul e ceva de speriat. Eu nu stiu cum se descurca el cu oamenii aia pe care ii conduce. Ai vazut ca a ajuns la Finante in multe guverne virtuale? 😆

  3. @Mirko: Adica eu tot cucoana am ramas, asa-i?
    Nu stiu daca merge de la distanta, dar vedem noi. Tinem sedinte prin videochat. 😆

  4. @Mirko: Trei prim-ministrii? WOW, dar sunt cam multi. Fiecare are o personalitate aparte si o sa imi fie greu sa ii strunesc. Dupa cum vezi, sunt un presedinte jucatior. 😆

Leave a Reply

