Remembering old times Beatles

12 thoughts on “Remembering old times Beatles

  1. @Mirko: Mi s-a facut dor de ei si i-am postat. Am ales si eu ce am putut si mi-a placut, ca altfel ar fi insemnat sa nu mai pot intra in blog din cauza calculatorului meu care merge pe baterii. ;))
    Mai da-mi melodii care iti plac tie, nu neaparat de la ei.

  2. de cind am inceput sa ne citim mi s-a consolidat ideea ca tu nu ai probleme cu sistemul cu titularizarea ci esti doar putin nefericita.nu trebuie sa confirmi nici sa infirmi, asa este. asculta bine ce zic fetele astea- mai vin si altele.

  3. @Mirko: Nu comentez, desi rad cu lacrimi. Si, te rog, fara Celine Dion. Mi se pare putin mai mult falsa.
    Iote ceva fain aici, din tineretile mele de M6.

  4. pe vremea cind aparuse albumul d’eux imi faceam casa si aveam doar o amarita de caseta cu ea.l-am invatat pe de rost. gata cu celine, good night!

  5. @Mirko: Apropos, te inseli cu faptul ca n-am nimic cu sistemul si cu toate astea. As fi batuta in cap sa n-am nimic cu toate astea. Daca ai stii macar cateva dintre neregulile pe care le stiu eu ai fugi si nu te-ai mai intoarce.

  6. Primele discuri (vinil) le-am cumparat dintr-un targ prin 86 multe erau rusesti….dar vre-o doua zgariate rau….uzate….erau cu tot cu mapa originala Parlophone…. nu stiu de ce …probabil snobismul…. mai mult imi placea sa ascult printre paraituri…..decat pe cele rusesti…. Muzica era aceeasi….

  7. @Valiotronic: In 86 abia aveam cativa anisori. Abia prin anii 90 am dat si eu peste muzica adevarata si mi-a placut extrem de tare. Imi pare rau ca nu m-am nascut mai devreme, insa fiecare cu vremurile lui.

Leave a Reply

