Printre stele

Ce frumoasa e noaptea asta. Si cate stele sunt pe cer! Atat de multe cate vise am avut la logodna noastra. Iti mai amintesti cum zburam printre ele ca doi indragostiti? Nu existau oameni mai fericiti ca noi pe Terra. Iar noi zburam crezand ca tot universul e al nostru, ca putem face palate de clestar pe Luna si statiuni de vacanta pe Marte, ca ne vom plimba pe razele de Soare inapoi pe Pamant si toate vor fi ale noastre de-apururea.

Iti mai aduci aminte cum incercai sa-l faci pe Saturn sa ne dea inelele lui ca sa le avem ca verighete? Nu existau verighete mai frumoase. Si cat ne-am minunat cand ele au inceput sa straluceasca pe degetele noastre. Si-mi adunai stele ca sa-mi faci coronita de mireasa. Nu exista alta ca ea, si-mi statea atat de frumos… cea mai frumoasa coronita de mireasa. Si zburam… tot universul era al nostru, si nu ne era teama de nimic.

Mai stii logodna noastra? Eu Soare, tu Luna… sau era invers? Stiu ca ne-am certat mult din cauza ca nu stiam care din noi e Soare si care Luna, dar ne era bine. Mi-ai dat pe Pluto ca inel de logodna, mai stii? Era atat de frumos ca mi-era teama sa il port pe deget, asa ca mai tarziu mi l-am facut brosa. Si dansam, dansam tot timpul.

Iti mai amintesti cat de frumos era totul? Si nu dadeam atentie la nimic. Si cand te-ai lovit cu umarul de un colt de stea m-am ingrijorat. Dar n-a fost nimic, doar o zgarietura. Radeam ca doi bezmetici de fiecare data cand ne aduceam aminte.

Dar tu, privind la cine stie ce stea de cinema, ai uitat totul. Acum nu mai e nici coronita, nici brosa… doar niste biete verighete de argint ce stralucesc putin din cauza trecerii timpului. Singurele stele au ramas acum pe cer… si becul din bucataria noastra care palpaie… Iar s-a scumpit curentul electric!

Leave a Reply

