Remembering old times 4

13 thoughts on “Remembering old times 4

  1. mirko July 16, 2009 / 3:19 pm

    sau ai ascultat f.multa muzica buna sau profesorul, parinte sau amic,si-a facut treaba excelent.oricum ar fi, tinara fiind precum imi spuneai, ma surprinzi intr-un mod extrem de placut. nu-ti raspund cu o piesa da’ sint de acord cu ultima propusa de tine.
    off:hai steaua!

  2. valive July 16, 2009 / 7:48 pm

    @Mirko: Ma flatezi! Despre muzica buna si veche am invatat de la Califar. A fost mereu dispus sa-mi dea lectii de muzica buna daca ii ceream. De asta imi e mie drag Moshu’. Cat despre muzica anilor ’80, preferata mea, am invatat singura, putin cate putin. O sa gasesti din astea putin mai incolo. Ti-am spus vreodata ca imi place chitara electrica? O ador! Chiar si in telefon am Satriani pe post de sunet de apel. Si nu doar Satriani. Malmsteen e preferatul meu.

  3. Jenika July 16, 2009 / 9:43 pm

    De acord cu maestrul notelor muzicale….
    Buna muzica

  4. valive July 16, 2009 / 10:10 pm

    @Jenika: Maestru sau nu, a facut mereu treaba buna, chiar daca e el mai rau cateodata. E baiat bun, sa-l intelegem. 🙂

  5. mirko July 17, 2009 / 8:21 pm

    malmsteen mi se pare doar rapid, vezi si asta

    io am fost tobar fo …nu-ti spun citi ani si-ti recomand billy cobham fost la mahavisnu orchestra a lu’ mc laughlin si asa ajungem si la alti chitaristi, da’ asta urmeaza!

  6. mirko July 17, 2009 / 8:30 pm

    m-am prezentat cu intro. se poate cinta si la tobe?

  7. valive July 17, 2009 / 9:10 pm

    @Mirjo: Malmsteen are tactica lui de abordare si nu exceleaza doare prin rapiditate. Mie imi place pt ca stilul lui e putin mai aproape de gotic. Asa il vad eu. Plus de asta, daca n-ar fi fost bun n-ar fi fost acceptat in concerte alaturi de Vai, Johnson, Satriani, Zaza (fac pariu ca de asta n-ai auzit), Hammet, Slash si altii. Concertele G3 n-au nici o valoare fara el.
    Apropos de tobosar. Cand eram mica aveam 4 instrumente pe care as fi vrut din suflet sa le stapanesc. Am sfarsit prin a nu stii nici unul. Nu mai vorbesc de notele muzicale pe care nu le-am aprofundat niciodata cu adevarat. Asa, deci instrumentele acelea erau: pian, vioara, chitara si baterie.
    Si pt ca tot mi-ai dat un link cu ceva fain o sa iti dau si eu unul cu ceva diferit, dar la fel de fain: Mark King, basistul de la Level 42.

  8. valive July 17, 2009 / 10:01 pm

    @Mirko: Uite un guitar shredding superb. Copilul n-are decat 16 ani.

  9. mirko July 18, 2009 / 4:19 pm

    excelent pustiu’ se vede ca penduleaza intre stiluri da’ de asta mai are timp.imi plac mai mult basistii care au digitatie, da’ asta e chestie de gust.pa

  10. valive July 19, 2009 / 1:09 am

    @Mirko: Mie imi place King si bassul lui. Are o cariera de mai bine de 30 de ani de bass. Daca vrei ceva Level 42 uite aici:

    Una din melodiile mele preferate de la ei.

  11. mirko July 19, 2009 / 5:45 pm

    ok, sa trecem si la ceva chitare reci, erau ei cam tineri da’ merge si azi.io m-am autodidactizat(cuvint preluat de la eba :lol:) dupa ce-am ascultat asta

  12. mirko July 19, 2009 / 5:51 pm

    sau varianta, alege

Leave a Reply

