Free hugs for everyone!

And a little poetry in motion.

9 thoughts on “Free hugs for everyone!

  1. n-am avut rabdare sa vad tot, da’ chiar daca semana ala cu john lennon,rip, nici pe gratis nu eram doritor.iar de la 600 de km, un hug de la moi ajunge greu.mi-ai ramas datoare cu un raspuns la post anterior.pa

  2. @Mirko: Moshu a zis ca negociaza, deci nu se pune. 🙂 Cat despre cinste, mi-a facut mama cinste cu suc, asa ca tot nu se pune. 🙂
    Apropos, virtual hugs se pot sa chiar si de la cateva mii de km distanta, asa ca puteai sa dai un free hug si asa.
    PS Mie nu mi se pare ca ar semana nenea ala cu John Lennon, dar fie ca tine. 🙂
    BTW, free hug to you, Sir. >:D<

  3. @Mirko: Mie mi-a placut intotdeauna “Free hugs”. Se fac chestii de genul asta si la noi in tara, dar n-am participat la asa ceva pt ca atunci cand s-a facut in Pitesti aveam examene. In felul asta se fac tot felul de actiuni caritabile, deci “Free hugs” nu e doar un simplu free hug.

  4. daca zici tu, ok. am trimis cm peste tot asa ceva, e chestie de hug?
    ai venit de pe afara/
    bine c-ai mai nimerit/
    nu stiam ca-n asta tara/
    victorasu-i emerit/

    far’ de tine nu stiu oare/
    ce s-ar face-acesti romani/
    ar lua intaritoare/
    ori s-ar duce-ntre golani/

    insa tot acest orgoliu/
    de-a fi eu si numai eu/
    intr-o zi se va intoarce/
    vei redeveni pigmeu/

    De mirko pe 10 July 2009 la 9:53 pm (#)

Leave a Reply

