Leapsa pe strigate

Magdo, uite-ti leapsa. Citeste-o.

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână , deschideţi la 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând : 

” Argumentele sale sunt deodata stiintifice-lingvistice, arheologice si etnografice. ”  Ce sa-ti fac daca mi-ai cerut sa dau citat din cartea care mi-era la indemana. S-a intamplat sa fie una de comentarii pt titularizare. 🙂

2. Fără să verificaţi, cât e ora ?

E unu jumate, cred.

3. Verificaţi !

Da, chiar unu jumate e.

4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă) ?

Blugi si tricou. Tocmai am venit de afara cu cateii. Vrei si lenjeria intima? Nu port. :p

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar , la ce vă uitaţi ?

La un videoclip de care mi-am adus aminte. John Farnham – You’re the voice.

6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului ?

Muzica de la un aparat de radio dintr-o masina. Normal, manele, se putea altceva?

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă ?

Nu mai stiu. Veneam acasa, probabil. 🙂

 8. Ce aţi visat ieri noapte ?

Am visat pe cineva drag care ma saruta de mama focului si eu ma topeam la propriu. 😆

 9. Când aţi râs ultima dată ?

Acum cateva zile. Imi place sa rad si de asta caut motive sa rad ca sa ma simt bine.

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii în care sunteţi ?

 O icoana acoperita cu stergar taranesc.
 

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra ?

Niste paturi bune si un laptop.

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut ?

“Happy Feet”

13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi ?

Da, fantoma lui Michael Jackson. 😆

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar ?

hmmm … 😀

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă !

De unde sa stiu eu ce nu stiti? Ca sa stiu ce nu stiti va trebui sa-mi spuneti inainte ce stiti ca sa va spun ce nu stiti. Chestie de logica. 😛

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba despre o fetiţă ?

Fabia, Dalia sau Maria.

 17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat ?

Mihai, Alexandru sau Brian.

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate ?

DA

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului ?

Bine ai venit! Acum treci dincolo ca aici te vei plictisi.

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume ( în afară de politică ) , ce aţi schimba ?

Prostia, dar ar fi o prostie sa schimba prostia oamenilor, asa ca aleg poluarea.

21. Vă place să dansaţi ?

Da.

22. George Bush ?

Ce, vrei sa-ti spun ce inseamna Bush pt mine? O tufa de Venetia, prost si incult ca Base al nostru.

23. Ce aţi văzut la televizor ultima dată ?

Am vazut cateva secvente dintr-un serial politist la care ma uit eu mereu cu Detectiv Inspector Morse. Fain baiat.

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să primească acest chestionar ?

Nu stiu. Cred ca sor’mea, Sklipiricitoarea si… Trebuie neaparat 4? Doua nu ajung?

7 thoughts on “Leapsa pe strigate

  1. mirko July 7, 2009 / 3:08 pm

    wtf is this?

  2. valive July 7, 2009 / 3:15 pm

    @Mirko: 🙂 Ceva. Nu e foarte interesant, dar mi-e draga cea care mi-a trimis-o.

  3. mirko July 7, 2009 / 3:17 pm

    ok,sorry.

  4. Magdammus July 7, 2009 / 5:08 pm

    Mulţumesc pentru leapşă ! … văz că te-ai ”executat” natural :)) !
    Who is wtf ?! … ca nu-l ştiu 🙂 … cumva Cosmaru’ undercover ?!?!
    Spor la titularizare !!!

  5. valive July 7, 2009 / 10:53 pm

    @Magdammus: Nu e Cosmaru’, e un pretin de-al lui. Fain pretin, iti zice io.

  6. nicolle July 11, 2009 / 4:55 pm

    hihihi…nu m-ai uitat!!!!:-p

  7. valive July 11, 2009 / 5:44 pm

    @Nicolle: Normal. cum sa te uit puiut? Am uitat doar sa-ti trimit linkul. 😀

Leave a Reply

