Am si eu… ceva

Am si eu o boala. De cand mi-am facut blogul imi doresc sa am cat mai multi vizitatori din Irlanda. Nu ma intrebati de ce vreau asta. Se pare ca au ceva topuri faine de bloggeri (din care vreo 4 sunt pe la mine prin lista). Stiu, problema mea e ca scriu in romana, insa am si bloguri in engleza, plus ca exista programe care traduc texte fara nici un fel de problema dintr-o alta limba. Ok, deci cand imi voi face linkul de blog platit o sa introduc un asemenea program in link ca sa poata fi tradus fara probleme.

Ok, si inca ceva. Fac ceva pe titularizarea asta ca mi-a mancat toti cerebelii pe care ii am in dotare.

8 thoughts on “Am si eu… ceva

  1. mirko July 7, 2009 / 3:09 pm

    ai pe wp translator, activeaza plugins si gata

  2. valive July 7, 2009 / 3:16 pm

    @Mirko: Multam fain de tot. Iti raman datoare.

  3. mirko July 7, 2009 / 3:19 pm

    nu de asta ti-am spus ca sa ramii datoare. da’ vad ca esti putin catranita,vezi alt post de al tau. see you!

  4. valive July 7, 2009 / 3:32 pm

    @Mirko: Nu, nu sunt deloc suparata. Doar ca ma chinuie unele chestii si e mai greu uneori cu boii la deal.
    Cat despre indatorat, nu-ti raman datoare. Din pacate nu pot activa plugin pe wordpress.com. In wordpress.org se putea, dar n-am asa ceva. Oricum, strang ceva bani si-mi fac un cont platit.

  5. mirko July 7, 2009 / 4:22 pm

    ma bucur, da’ vezi si tu cum ma cheama. cu boii n-am nimic 😆

  6. mirko July 7, 2009 / 4:24 pm

    si vezi cu banii ca n-are prea mare importanta

  7. valive July 7, 2009 / 10:57 pm

    @Mirko: Eu nu stiu ce am cu Botezatu zilele astea. Probabil ca nu-mi plac chilotii lui si de asta botez pe toata lumea.
    Ca tot veni vorba de MJ, King od Pop, am alta preferinta:

  8. valive July 7, 2009 / 10:59 pm

    @Mirko: Stiu ca Dindeal vii tu. Eu vin din sectorul 3, Vitan.
    Cat despre bani… eu cred ca are importanta, doar platesc pt un serviciu. Ce, stii pe cineva care face chestii d-astea gratis?

Leave a Reply

