Jurnal de student

Profesorul intors catre tabla scrie si explica in acelasi timp obiectivele unui proiect de lectie pentru limba engleza. Linistea din clasa il face sa creada ca toti studentii il asculta, insa nu e tocmai asa. Exista studenti care isi poarta discutiile pe biletele pe care le transmit pe sub banca de la unul la altul atunci cand nu este atent sau e intors catre tabla.

“Fata, spune cum a fost aseara la intalnire?”

“M-am distrat super aseara. A venit Ciprian si ne-am vazut la bar. Am baut ceva wiskey si ne-am dus la discoteca. Am dansat de mi s-au rupt pantofii, pe cuvant.”

“Cu ce ai fost imbracata? Ti-ai luat bluza aia rosie care imi place mie? Vreau si eu bluza aia intr-o zi, sa stii.”

Cu ochii atintiti catre profesor, studenta isi spune in gand:

– Ah, s-a intors proful si se uita la mine. Hai, intoarce-te, usor, usor, aaasa. Bravo, nice boy!

“Nu fata, nu aia rosie. Mi-a murdarit-o soru-mea saptamana trecuta si nu mai iese. O spal la masina, o iau la mana si tot nu iese. I-am spus sa imi dea banii pe ea, dar nu vrea. Ea spune ca nu-mi da banii ca din banii ei imi platesc ai mei facultatea. Imi vine sa o strang de gat.”

“Lasa fata, e bine si asa. Uite, eu ma chinui sa castig si bani, ca ai mei imi spun ca doar n-or sa ma tina in puf toata viata. Hai, zi cum a fost. Ce ati mai facut dupa ce ati plecat de la discoteca?”

“Ne-am dus cu taxiul pana la camin la el, si in camera am baut o cafea, si… stii tu ce! Era singur, ceilalti sunt plecati acasa. Mi-a zis ca nu s-a mai distrat de mult ca aseara si ar vrea sa ne mai vedem. Mi-a zis ca o sa ma sune zilele astea. Azi sper sa il vad in pauza cand iese de la cursuri. Mi-a zis cineva ca are in AI12. Stii ce dragut e? Toti inginerii sunt asa, sa stii.”

“Da fata, stiu. Asa as vrea si eu unul… Cica au bani multi astia de la ingineri. Iti dai seama ca daca ma cuplez cu unul din ei, unul dragut si simpatic, o sa ma scoata in oras mereu.”

– Domnisoara Cornea, ne puteti spune si noua ce ati gasit atat de amuzant? Vrem si noi sa radem, nu sa radeti numai dumneavoastra. Asta e dovada de egoism din partea dumneavoastra. Ridicati-va in picioare si spuneti ce e asa de amuzant.

Eleva Cornea se ridica timid din banca. Toti ochii colegilor sunt atintiti catre ea, lucru foarte intimidant pentru ea.

– Nimic, domn profesor.

– Esti sigura? Stii ca cei care rad de unii singuri sunt considerati dusi cu pluta, nu? Nu cred ca esti dusa cu pluta. Hai, impartaseste-ne si noua motivul pentru care te-am ridicat in picioare. De ce radeai?

– Nimic, domn profesor, pe cuvant.

-Bine, ia loc. Azi esti trecuta absenta in catalog pentru ca din cauza ta am pierdut 5 minute importante in care ceilalti puteau scrie si din cauza ta n-au mai scris.

Dupa terminarea cursului studentii se ridica zgomotos din banca imbulzandu-se catre usa.

– Fata, din cauza ta m-a pus asta absenta. Ce ma fac? Am mai lipsit deja de vreo cateva ori. Daca mai lipsesc nu ma mai baga in examen si ma trezesc ca dau restanta la vara. N-am cu ce sa-mi platesc restantele.

– Lasa fata, nu te enerva asa. S-a intamplat.

– Da, dar s-a intamplat la mine, nu la tine. Daca nu ma baga in examen o sa ii spun ca e din cauza ta.

Forfota studentilor continua, iar cele doua colege isi cauta grupuri diferite cu care sa discute in restul pauzei.

Leave a Reply

