Asta e!

Incercarile mele s-au oprit. Sau poate nu. Pun cap la cap tot ce am scris si nu reusesc sa vad nimic ca lumea. Muze nu mai am de mult. E atat de mult de atunci ca si cheful mi-a zburat. Poate ca am nevoie de o pauza. M-am saturat si de calculatorul asta la care ma asez doar ca sa raspund alor mei, dragii mei cei importanti si fara de care n-as fi mare branza. Imi pare rau ca stric ideile. Astept un semn de undeva de departe ca sa imi pot continua expeditia catre inalturi, insa pana atunci citesc cuvintele altora. Ale mele au prins deja praf, dar nu din cauza ca stau, nu, din cauza ca sunt refacute de atatea ori ca parca vor sa fie sigure ca nu le refac si pe ele. Ce sa le fac?! Vor si ele sa se apere. OF! Mi-e greu sa continui. Constanta, de asta am nevoie. Si poate ca mai am nevoie de o gura de aer sarat de mare tumultoasa si de un camp de verde crud. Asta e! Deocamdata ma opresc aici cu totul. Voi continua cand voi resimti nevoia de mine. Nu e nici o suparare. Mai e timp destul sa ma asez sa imi continui drumul. Pana atunci caut ochii de citit si timp pt altii ca sa ma iscodeasca. Si pana atunci va spun “Slainte!” ca tot e maine ziua Irlandei, si ziua Sfantului Patrick, si ziua unora si a altora (Happy birthday, Stephen!).

2 thoughts on “Asta e!

  1. Jean Bica March 16, 2009 / 12:05 pm

    Adica cum…dupa ce mi-a preluat leapsha mea…ai decis sa iei o pauza? Atat de mult te-a sacrificat leapsha mea?

  2. valive March 16, 2009 / 1:26 pm

    @JeanBica: Nu Jeane, nu tine de blog, tine de ceea ce ma chinui eu sa fac. Leapsa ta a fost buna la momentul ei, dar n-are legatura cu ea.

Leave a Reply

