Nu-i apa, nu votez!

Azi mergem pe premisa “Daca n-avem paine mancam cozonac”.

S-a luat apa. In fiecare saptamana se intampla acelasi lucru macar o zi. Nu-i, nu-i, asta e! Noroc cu o punga de lapte pe care o aveam in frigider. Si ca sa spun ca beau apa nici nu l-am incalzit. Sa fie asta campanie electorala? S-o fi sesizat cineva ca nu vreau sa merg la vot pe 30 si mi-a taiat apa ca sa ma invete minte?

Pana saptamana trecuta nu stiam nici macar in ce “Coledziu” ma incadram, dar sa mai stiu si candidatii… asta era deja prea mult. Cica fac parte din “Coledziul” 3. Bravo mie. Publicitatea candidatilor aproape a lipsit. Se face campanie pe posturile TV la care nici macar nu ma uit. Nu a ajuns la urechile mele nimic despre ei, nu-i cunosc, nu ma cunosc, deci nu merg la vot. Oare de ce nu au facut si ei reclama pe MTV sau pe Minimax ca sa am si eu cunostinta de ei? Uite inca un motiv sa nu merg la vot. Cat despre treaba cu “votul alb”… nu mai bine votez eu de acasa cu telecomanda in mana ascultand vreo piesa retro de pe VH1?

3 thoughts on “Nu-i apa, nu votez!

  1. Corect!
    Nici la mine nu curge apa… si-i dau inainte cu clasica cana cu lapte neincalzit (scuze “ca-ca”-urile)…
    Cat despre tv…. pauza… s-a descarcat bateria in telecomanda de atata lipsa de uzura… cred ca de l-as duce tv-ul acuma, dupa 3 ani de “folosire”, inapoi la firma, ar incerca sa ma caute prin registrul de vanzari de saptamana asta…
    Noroc cu ziarele, din care am aflat si eu ca se presupune ca ar trebui sa merg la vot… si sa pun o stampila… pe una din casute… pe mai multe? waw!!!… dar cred c-o sa spun “PAS”… asa cum au facut si ei cand au luat apa… care ei?… nu stiu, uita-ti-va la tv… poate o sa aflati 😉

Leave a Reply

